CAFE PUNKT

CZAS NA KAWĘ

Cafe Punkt to sieć kącików gastronomicznych typu „quick and go”, czyli dobra kawa, napoje, kanapki, sałatki, ciastka i wysokiej jakości ciepłe przekąski.

Koncepcja marki kącika gastronomicznego dla sieci stacji paliw LOTOS podyktowana była oczekiwaniami klientów, którzy oprócz oferty paliwowej zainteresowani są także ofertą poza paliwową i coraz częściej traktują stacje jako miejsce odpoczynku podczas podróży.

Podstawowym wyróżnikiem marki jest znak. Spośród wielu koncepcji graficznych znaku wybraliśmy ostatecznie trzy. Badania rynkowe potwierdziły nasze rekomendacje i do dalszych prac wskazana została wersja, która akcentuje brzmienie nazwy, jest prosta, czytelna i zapamiętywalna.

Zastosowaliśmy rozwiązanie liternicze z unikatową czcionką, zestaw liter został zaprojektowany specjalne na potrzeby tego projektu. Dodatkowo, w literę „u” wpisany jest charakterystyczny dymek budzący skojarzenia z aromatyczną kawą. Postanowiliśmy również wyłamać się z pewnego, funkcjonującego  w branży kawiarniano-gastronomicznej  schematu, oscylującego wokół tonacji brązów, czerwieni i beżów i zestawić energetyczną zieleń z wyrazistą bordową dominantą.

Zakres prac: identyfikacja marki, elementy komunikacji marketingowej.