LOTOS OPTIMA

JAKOŚĆ W DOBREJ CENIE

Sieć stacji paliw w segmencie ekonomicznym.

Nowa marka zaprezentowana została po raz pierwszy podczas XVIII Międzynarodowych Targów „Stacja Paliw”. Stworzyła szansę na rozwój biznesu w ramach partnerskiej współpracy z renomowanymi dystrybutorami paliw na rynkach lokalnych w całym kraju. W ten sposób już w ciągu pierwszych trzech lat pojawiło się 50 placówek.
Stacje segmentu ekonomicznego z założenia stawiają na ograniczenie kosztów, Tym samym tworzą atrakcyjniejsze warunki cenowe dla tych klientów, którzy koncentrują się na ekonomice podróżowania, ale nie są zainteresowani dodatkowymi benefitami świadczonymi przez sieć premium.

Logotyp „optima” występuje samodzielnie wyłącznie jako element dekoracyjno-kompozycyjny. W pozostałych przypadkach pojawia się w towarzystwie znaku LOTOS. Złożony jest indywidualnie projektowanym krojem pisma, z charakterystycznymi „podcięciami” w literach „a” i „p”. Nazwa odzwierciedla ideę optymalizacji — znalezienia złotego środka między potrzebami klientów a tym, co stacja może zaoferować w ramach założonej strategii cenowej.

Zakres prac: identyfikacja wizualna marki i elementów architektury stacji, komunikacja marketingowa