NEXLER

TECHNOLOGIE OCHRONY

Punkt wyjścia

Lotos Asfalt — spółka z grupy kapitałowej LOTOS postawiła sobie za cel stworzenie nowej marki na rynku materiałów hydroizolacyjnych opartej na innowacyjnej technologii i wysokiej jakości produktach.

Wprowadzenie nowej marki (a zwłaszcza marki premium) na wymagający rynek budowlany nie jest rzeczą prostą ze względu na duże nasycenie i presję cenową. Przeprowadzone analizy otworzyły furtkę w postaci możliwości akcentowania m. in. takich walorów jak zaawansowane technologie, trwałość i jakość obsługi. Cechy te z kolei mają istotne znaczenie w budowaniu zaufania klienta, poczucia pewności i spokoju. Nie bez znaczenia w budowaniu zaufania miał się fakt, że marka Nexler wywodzi się ze znanej i szanowanej marki LOTOS.

Wyróżnikiem znaku graficznego jest tarcza — symbol ochrony.  Zdecydowanie i twardo brzmiąca nazwa, uporządkowane i  wyrafinowane układy kompozycyjne oraz kontrastowe, starannie dobrane zestawienia kolorów wyróżniają markę.

Zakres prac: nazewnictwo, identyfikacja wizualna, system przedstawicielstwa handlowego, oznakowanie produktów, komunikacja marketingowa