NEXLER
TECHNOLOGIE OCHRONY
Punkt wyjścia
Lotos Asfalt — spółka z grupy kapitałowej LOTOS postawiła sobie za cel stworzenie nowej marki na rynku materiałów hydroizolacyjnych opartej na innowacyjnej technologii i wysokiej jakości produktach.
Wprowadzenie nowej marki (a zwłaszcza marki premium) na wymagający rynek budowlany nie jest rzeczą prostą ze względu na duże nasycenie i presję cenową. Przeprowadzone analizy otworzyły furtkę w postaci możliwości akcentowania m. in. takich walorów jak zaawansowane technologie, trwałość i jakość obsługi. Cechy te z kolei mają istotne znaczenie w budowaniu zaufania klienta, poczucia pewności i spokoju. Nie bez znaczenia w budowaniu zaufania miał się fakt, że marka Nexler wywodzi się ze znanej i szanowanej marki LOTOS.
Wyróżnikiem znaku graficznego jest tarcza — symbol ochrony. Zdecydowanie i twardo brzmiąca nazwa, uporządkowane i wyrafinowane układy kompozycyjne oraz kontrastowe, starannie dobrane zestawienia kolorów wyróżniają markę.
Zakres prac: nazewnictwo, identyfikacja wizualna, system przedstawicielstwa handlowego, oznakowanie produktów, komunikacja marketingowa